niedziela, 21 października 2012

oczyszczenie

Ogólnie na ty blogu nie piszę jakiś notek z mojego życie, czy coś w tym stylu. No ale skoro już prowadzę tego jakże nudnego bloga to w sumie mogę coś napisać. A więc opracowałam pewien plan związany z moim życiem. Postanowiłam się oczyścić.
Codziennie będę:
  • medytować
  • pić około 2l wody
  • rozciągać się
  • pić tylko 2 filiżanki kawy
  • utrzymywać porządek
  • dbać o cerę i włosy 
  • byś miłym dla wszystkich beż wyjątku
  • nie jeść słodyczy (ogólnie to myślę o jakiejś głodówce, tylko nie wiem ilu dniowej bo zazwyczaj wytrzymuje 4 dni)
  • ćwiczyć silną wolę
 A więc tak jak napisałam, muszę się wziąć za siebie i się nie poddawać.
Ogólnie ostatnio takie jakieś przeczucie że wydarzy się w moim życiu coś pozytywnego.

res firma mitescere nescit 
to chyba moje nowe motto ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz